WELCOME

On this blog I want to share my FREE digi stamps with you.

Why?

I just love to draw and in this way I can share my God-given talents with as many people as possible.


Please read terms of use.


Most important rule: Have fun with my digi stamps!



***



Click on the image and save the large file on your pc or tablet.

It's okay to share or pin the images, just don't sell the images keep them for FREE as I give them for nothing to you!
Credits to me would be nice :)

Look at the older posts too because it is full of digi stamps!
More than 350!

***



dinsdag 23 februari 2010

Schommel


Hallo allemaal.
Vanmiddag weer even achter m'n tekentafel gezeten en toen kwam dit kereltje te voorschijn :-)
Veel plezier ermee!
groetjes Sliekje en katjes

21 opmerkingen:

Marianna zei

BEdankt weer voor dit leuke jochie!

Groetjes Marianna

Renske Creatief zei

wat een schattig mannetje!

Corrie zei

wat een lief kereltje,
ik heb hem meegenomen.... dank je wel hoor.

anneke's creaties zei

geweldig wat is dit weer een mooi kereltje, ik heb het gelijk weer opgeslagen, dank je wel.

groetjes anneke

cristel zei

bedankt weer voor de leuke stempel

Anoniem zei

wat een droppie:)
hij zit bij de andere leuke afdrukjes:)
groetjes nonna

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Wat een schatje Slieke
vind het vooral leuk omdat het jongetjes zijn,ik heb 2 jongens haha.

Dank je voor het delen met ons.
Liefs Sonja

PatriciaKleijn zei

Wat een leuk mannetje zeg...
ik heb hem opgeslagen, dankjewel :D

*Kus Patries*

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Ohhh.. hij is weer super!!!
Bedankt weer he?!
Liefs, Marit.

elly zei

ooooooooooooooooo wat een schattig ventje heb je gemaakt
echt heel leuk

groetjes elly

Gusta zei

hij is erg leuk meid bedankt

xxx Gusta

Louise zei

Wat een leuk mannetje zeg, dank je wel voor het deln.

gr.louise

Arkina zei

Hoi Sliekje,

Bedankt voor al je mooie stamps.
je hebt een mooie manier van tekenen en heb dan ook ze allemaal mee genomen.

en wat een prachtige ken heb je

Groetjes Arkina

Karin zei

och wat een lief mannetje! Heb em opgeslagen! Dank je wel

liefs karin

Fae zei

Absolutely gorgeous Sliekje, Thank you so much for sharing these absolutely lovely images with us, this one and the dog with the rose are my favourites by far. I have a lot of birthdays coming up soon and so will be making a lot of cards with your images. Please feel free to visit my blog in the next few weeks or so, so that you can see what I have done, I hope I can do them justice. Thanks again, Hugs, Fae xxx

Cindy N. zei

So lovely. I like all of your drawings. Thank you for sharing. Hugs.

Carmen van Leeuwen zei

Hi Sliekje ik ben via Google op jou blog terecht gekomen en wat een geluk is dat!!!!
Ik vind jouw digistamps helemaal geweldig en ik heb jouw link direct in mijn sidebar gezet.
Heel erg bedankt dat je deze stempels met ons wilt delen.
Groetjes uit Drenthe, Carmen.

Denneke zei

Hallo Sliekje,

ik vind het echt super wat je tekent, ontzettend bedankt, ik maak er de mooiste kaartjes mee!

hobbycard - srapcreation zei

Wat een lieverdje.
Ben nu te ziek maar hoop snel aan de slag te kunnen met je prachtige tekeningen.

Unknown zei

Hallo Sliekje,

Wat een leuke tekeningen maak jij! Ik ga er snel eens een gebruiken voor een kaart te maken. En ik kom zeker hier vaker kijken!!

Groeten,
Marcella

Sonia zei

Hallo Angelique:
I did card again with your lovely images. Thanks!
http://sonia-studio60.blogspot.com/2011/02/thinking-in-you.html

-Sony
Sonia-Studio60